În cadrul evenimentului de lansare (19 aprilie, ora 12.00), află mai multe despre situația persoanelor cu dizabilități din România și alătură-te uneia dintre echipele de voluntari. Până pe 7 iunie, acestea vor documenta și vor propune soluții pentru ca cei care trăiesc cu deficiențe de vedere, autism, sindrom Down și schizofrenie să aibă un loc de muncă.

Într-o etapă următoare, 10 dinte soluții vor fi evaluate de un juriu care va alege care dintre ideile pezentate vor primi finanțare pentru a fi implementate. 

Dacă ai întrebări, scrie-ne pe voluntari@shiftvieti.ro

Procesul de inovare

25 martie – 12 aprilie Perioada de înscriere a voluntarilor
15 aprilie Anunțarea voluntarilor selectați
19 aprilie Kick off event (12.00 – 18.00)
19 aprilie – 4 iunie Procesul de inovare

7 mai, 21 mai, 4 iunie

Întâlnirile comunităților de voluntari (între 17.00 – 21.00)
18 iunie Prezentarea soluțiilor și
alegerea celor care
vor primi finanțare

Întrebări frecvente

Trebuie să mă înscriu cu o idee?

Nu, dimpotrivă. După înscriere, primul pas din proces este să formăm comunitățile de lucru și să înțelegem mai bine, împreună, care sunt provocările și oportunitățile. Doar în etapa a doua, voluntarii vor începe propunerea de soluții, mai relevante și mai documentate.

Ce fel de soluții căutați?

Orice tip de soluție care ajută persoanele cu dizabilitățile pe care ne concentrăm în acest an să obțină și să păstreze locuri de muncă pe măsura potențialului lor real.

Care sunt criteriile de selecție a voluntarilor?

Criteriile de selecție țin de nivelul de motivare și disponibilitatea de a dedica timpul necesar acestui proiect, în perioada aprilie – iunie 2019.

Cum aleg categoria în care vreau să mă înscriu / tema la care vreau să lucrez?

Dacă te-ai hotărât care este tematica în care vrei să te implici, anunță-ne atunci când completezi formularul de înscriere.

Dacă nu te-ai hotărât, alege varianta de răspuns “Nu m-am hotărât încă”. Vei avea timp în perioada de informare să primești mai multe detalii despre fiecare dizaiblitate în parte și să iei o decizie.

Cât timp îmi va solicita Shift+Vieți?

Este important să participi la următoarele evenimente și întâlniri de lucru:

• Vineri 19 aprilie – 12:00 – 18:00 – Kick-off Day
• Marți 7 mai, 21 mai, 4 iunie – 17:00 – 21:00 – Meetup-uri de lucru în echipă
• Luni 17 iunie, 30 de minute programate cu fiecare echipă – Interviu cu juriul
• Marți, 18 iunie – 18:00 – 21:00 – Gala și anunțarea câștigătorilor

Între fiecare dintre aceste întâlniri va fi nevoie să dedici timp și pentru a colabora cu echipa ta și pune în aplicare ideile și planurile gândite împreună în timpul întâlnirilor.

Cum vor fi evaluate soluțiile propuse?

Soluțiile vor fi evaluate de către un juriu format din invitați din rândul angajatorilor, din domeniul tehnologiei și experți în problemele pe care lucrăm.

Juriul va citi propunerile echipelor finaliste trimise pe email în prima etapă, urmate de un scurt interviu pentru clarificări.

Criteriile de evaluare vor fi: impactul soluției propuse – ce schimbare aduce și câte persoane poate ajuta?; gradul de inovare – este o soluție care ține cont de ce s-a încercat până acum și construiește pe soluții existente? fezabilitate – poate fi pusă în aplicare cu resursele, echipa și partenerii propuși?

Cum vor fi alocate fondurile de 100.000 EUR pentru soluții?

Am decis să nu stabilim în avans limite minime și maxime, fiindcă vrem ca echipele de voluntari să se gândească realist și liber la resursele necesare pentru o soluție de impact.
Bugetul propus de fiecare echipă va fi discutat cu juriul în timpul interviului, iar membrii juriului vor decide alocarea cea mai realistă a fondurilor.

Mai am întrebări, cum primesc un răspuns la ele?

Daca ai alte întrebări, scrie-ne pe voluntari@shiftvieti.ro și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

@ COPYRIGHT 2019 - ALL RIGHTS RESERVED. Designed by Agency Boon.

Redimensionare fonturi
Contrast